Освіта дітей з особливими освітніми потребами (навчальні програми)

  Інклюзія —  створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

Навчальні програми                                                                                         

Для дітей з порушеннями зору:

Навчальні програми 2016 року
Навчальні програми 2015 року

Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей сліпих та зі зниженим зором

Основи Інформатики 5-9 класи
Тематичний розподіл програмного матеріалу для 7 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей
Тематичний розподіл програмного матеріалу для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей
Тематичний розподіл програмного матеріалу для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей
Тематичний розподіл програмного матеріалу для 8 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей на 2010-2011 навчальний рік 
Тематичні розподіли програмного матеріалу загальноосвітньої школи для 9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей на 2011-2012 навчальний рік
Для дітей з затримкою психічного розвитку:
Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку:
Навчальні програми 2014 року
Географія 6-9 класи
Основи християнської єтики 1-4, 7-11 класи
Математика 1-5 класи
Математика 5-10 класи
Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи
Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
Основи Здоров’я 5-10 класи
Природознавство 6 — 9 класи
Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи
Трудове навчання 5-9 класи
Трудове навчання 4-10 класи
Фізика і побутова хімія 7-9 класи
Для дітей з помірною розумовою відсталістю:
Програма для спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з вадами розумового розвитку (помірна розумова відсталість) (підготовчий) 1-й – 4-й класи ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО
Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ)
Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю УКРАЇНСЬКА МОВА (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ)
Програма загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю Я і Україна (ДОВКІЛЛЯ) (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ)
Програми для дітей з тяжкими порушеннями мовлення:
Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату:
Навчальні програми 2016 року
Навчальні програми 2015 року
Навчальні програми 2014 року
Корекція розвитку (арт-корекція засобами нетрадиційних видів занять)
Корекція розвитку (розвиток художньо-естетичної діяльності)

 
Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку:
Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт»
Програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом
Програма розвитку Стежки у світ для дітей зі зниженим слухом дошкільного віку
Комплексна програма з музикотерапії для дітей дошкільного віку зі складними порушеннями розвитку
Програма розвитку Віконечко для дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку 
Програма розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями опорно-рухового апарату
Програма розвитку глухих дітей дошкільного віку
Програма розвитку для дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю
Навчальні плани
Наказ МОН України від 19.06.2015 № 651 «Про внесення зміни до деяких наказів»
Наказ МОН України від 09.04.2015 № 416 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 26.08.2008 № 778»
Наказ Міністерства № 134 від 12.02.2015 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» зі змінами, внесеними наказом МОН України від 19.06.2015 № 651 
Лист Міністерства №1/9-335 від 25.06.2014 «Про навчальні плани та програми спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів на 2014/2015 навчальний рік»
Наказ Міністерства №701 від 11.06.2014 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки від 22.04.2014 № 504»
Наказ Міністерства № 504 від 22.04.2014 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку» зі змінами, внесеними наказом МОН України від 19.06.2015 № 651 
від 28.01.2014 р. № 80 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа» зі змінами, внесеними наказом МОН України від 11.02.2014 № 133
Наказ Міністерства від 3 листопада 2004р. № 849 «Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)»

Наказ Міністерства від 26.08.2008 № 778 «Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку»

Методичні рекомендації 

Лист МОН України від 19.09.2017 № 1/11-9320 «Про організацію корекційно-розвиткової роботи з дітьми із порушеннями слуху, які навчаються у загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист МОН України від 03.07.2017 № 1/9-362 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2017/2018 навчальному році»
Лист МОН України від 12.07.2017 № 1/9-385 «Про навчальні плани та організацію навчально-реабілітаційного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2017/2018 навчальному році»
Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з особливими освітніми потребами»
Лист МОН від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»
Лист МОН України від 29.06.2016 № 1/9-332 «Про Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2016/2017 навчальному році»
Лист МОН України від 19.01.2016 № 1/9-28 «Про доповнення до Переліку навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в загальноосвітніх навчальних закладах для навчання дітей з особливими освітніми потребами (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році»

Лист МОН України № 1/9-397 від 18.08.2015 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2015/2016 навчальному році»
Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280 «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році»
Лист Міністерства № 416 від 18.08.2014 «Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах (за нозологіями) у 2014/2015 навчальному році»
Лист Міністерства від 08.08.2013 1/9-539 «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами» 
Лист Міністерства від 11.04.2013 № 1/9-273 «Про посилення профілактичної роботи в інтернатних закладах»
Лист Міністерства від 31.01.2013 №1/9-66 «Щодо організації роботи інтернатних закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування»
Лист Міністерства від 02.01.2013 № 1/9-1 «Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання»
Лист Міністерства від 28.09.2012 № 1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчання»
Лист Міністерства від 25.09.2012 № 1/9-675 «Щодо посадових обов’язків асистента вчителя»
Лист Міністерства від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»
Лист Міністерства № 1/9-384 від 18.05.12 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист Міністерства від 02.04.2012 № 1/9-245 «Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист Міністерства № 1/9-515 від 04.08.09 «Організаційно-методичні засади здійснення комплексної реабілітації учнів (вихованців) у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах»
Лист Міністерства № 1/9-491 від 13.07.10 » Про організацію роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у школах (школах-інтернатах) для дітей глухих та зі зниженим слухом»
Лист Міністерства № 1/9-684 від 05.10.09 «Про виконання наказу МОН від 11.09.2009 р. № 852 про введення навчального предмету “Українська жестова мова»
Adblock
detector