Екологія нашого краю

Найістотнішим недоліком традиційної системи освіти є те, що під час вивчення природничих дисциплін у школі загальні закони природи зазвичай не виступають у ролі наскрізних принципів у результаті чого в школярів формується інтелект на репродуктивному рівні.

Звичайно, причини і наслідки розвитку негативних екологічних ситуацій, можливість і необхідність подолання екологічної кризи мають відображувати засоби навчання.  Але зміст підручників з  природознавства, біології,  та інших наук природничого циклу містять фрагментарні екологічні знання, що не сприяє формуванню в учнів системи екологічних знань. Аналіз підручників  засвідчує велику кількість одноманітних запитань і завдань екологічного характеру. Це гальмує екологізацію шкільного курсу біології.

На жаль, у навчальних програмах на вивчення тем екологічного спрямування відводиться досить мало часу. В екологічній освіті та вихованні підростаючого покоління важливими є всі форми організації навчально-виховного процесу, спрямовані на підготовку школярів до цілісного сприйняття екологічних проблем; до свідомого розуміння процесів, що відбуваються в природі внаслідок людської діяльності; осмислення взаємодії багатьох наук щодо подолання екологічних криз.

Отож, більше уваги даним темам можна приділити в позакласній роботі. Проекти екологічного спрямування  як груповий вид роботи використовую для підготовки позакласних заходів. Як приклад  презентую проект «Екологія нашого краю»,  який складаться з двох частин:

Екологічна ситуація в Харківській області (картинка активна) 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Екологія нашого міста (картинка активна)  

 

Проекти були презентовані на позакласному заході: урок-конференція «Хімія та екологія».

 

Adblock
detector