Онлайн-тести
Ефективним засобом організації контролю у навчанні є тестування. Тестовий контроль може забезпечити успішну реалізацію мети і всіх функцій контролю, а також задовольнити вимоги, що висуваються до якості контролю.
Якщо в процесі викладання систематично застосовувати електронні тестування як кількісний метод виміру обов’язкових результатів навчання, то можна:
- оперативно отримати об’єктивну інформацію про хід навчального процесу;
- підвищити мотивацію та ефективність навчання;
- здійснити індивідуально-орієнтований підхід до навчання учнів і, отже, ефективно керувати навчально-виховним процесом.
Досвід використання електронного тестування на уроках дозволив мені виділити наступні позитивні моменти:
- по-перше, забезпечує об’єктивність контролю, виключає суб’єктивний фактор (за одну і ту ж роботу учні отримують різні оцінки);
- по-друге – легко обробляються результати, перевіряти набагато легше, ніж контрольні роботи, відбувається економія часу викладача;
- по-третє – розвивається логічне мислення учнів, уважність.
Усувається можливість підказок і списування та підвищується об’єктивність оцінки знання.
Вчитель може, використовуючи статистичні дані, оперативно отримати об’єктивну картину успішності, визначити, які області курсу учні засвоїли найгірше і своєчасно скоригувати навчальний процес.
ТЕМАТИЧНИЙ КОНТРОЛЬ
5 КЛАС
«Тіла, речовини та явища навколо нас. Суміші. Явища природи»
6 КЛАС
«Вступ. Різноманітність тварин (Безхребетні)»
9 КЛАС
10 КЛАС
ЗАГАЛЬНИЙ ПЛАН БУДОВИ КЛІТИНИ. ПОВЕРХНЕВИЙ АПАРАТ. ЯДРО
Онлайн-тест до теми “Біосинтез білка”